luni, 4 iunie 2012

Program de joacă

Program de joacă. Monday Seven - 20

Hello!
catel
Sursa: Favim.com

Azi avem program de joacă!
catei
Sursa: Favim.com

Când ieşim în curte?
dogs
Sursa: Favim.com

Tricoul nu-mi place!
dog
Sursa: Favim.com

Aparatul de fotografiat este nou?
caini
Sursa: Favim.com

Pentru colecţia mea de frunze...
catelus
Sursa: Favim.com

Mă încadrez bine în peisaj?

Foto: (C) Alex Mazilu

Monday Seven a început la MWB.

28 de comentarii:

  1. Doamne cat sunt de dragalasi. Toate imaginile imi plac si imi plac foarte mult si replicile ce insotesc imaginile.
    Foarte vesela postarea ta, imi place foarte mult.
    Iti doresc o zi minunata, Cristi si-o noua saptamana, plina de reusite si multe bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase aceste suflete :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Piticul în tricou e senzațional; mi-aș lua și eu unul :D Faină joacă pentru o zi de luni :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte simpatici sunt! :)
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. cainii sunt incredibili. nu poti sti ce poate unul, pana nu il ai. iti schimba viata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt mult mult prea simpatici:x
    O saptamana frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt minunati catelusii, ii iubesc la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună Cristi!
    Sunt drăgălași toți!
    Motănelul îmi place mult!
    O săptămână frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. m-am topit de tot...sunt atat de dragalasi :)
    si tricoul ilprinde grozav :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos 7-le tau Cristi!
    Cel cu tricoul si cel cu frunza sunt adorabili!!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. M-am jucat si eu cu cei 7 ! :)
    O saptamana frumoasa Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @foto de inginer: Care din ei? Sunt mai multi. :))
      O saptamana buna si tie!

      Ștergere
  12. Ce dragalasi sunt! Mai ales cel din foto 4 e dulcic foc!
    Multumesc Cristi!

    RăspundețiȘtergere