miercuri, 20 iunie 2012

Pisici, rasa Norvegiană de pădure (2)

Pisici, rasa Norvegiană de pădure (2). Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 62

pisici
Foto: animalmedia.eu
cat
Foto: norjalainenmetsakissa.fi
kittens
Foto: meow-cats.com
Miercurea fără cuvinte a început la Carmen.

Aceeaşi rasă de pisici poate fi admirată AICI.

34 de comentarii:

  1. Bună Cristi!
    Wow ce frumoși sunt pufișori tăi!
    O zi răcoroasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase în ansamblu, niște regine! Dar au și o față atât de atrăgătoare, ușor umanizată, o privire fascinantă! Le ador! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Simpatice pisici !
    Îmi place în mod deosebit rasa aceasta de pisici
    Ambele nunațe și negru și roșcovan sunt delicioase!
    Mulțumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @tu1074: Exista si alte culori. Ma bucur ca ti-a placut rasa prezentata. :)

      Ștergere
  4. cum asa pisici!
    sunt adorabile :). ciao, ciao...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu pot să cred că penultima e o pisică adevărată, fie ea și norvegiană de pădure... Pare mai degrabă o jucărie scumpă. Sunt superbe norvegienele astea, mă întristează puțin fotografiile lor, fiindcă vreau și eu o pisică, dar nu pot s-o am.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce scumpei sunt! Curte sa am ca le iau pe toate!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare tare dragalase sunt aceste sufletele, care ne incanta sufletul cu privirile lor nevinovate...
    O seara frumoasa iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Orice postare cu pisici pentru mine e o sarbatoare! Le iubesc ca pe niste copii. Tare frumoasa rasa de pisici! Iar puii sunt minunati!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte dragute, dar unele destul de sobre, poate chiar usor neprietenoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte blande, Aniela. Am vazut un exemplar acum ceva timp. :)

      Ștergere
  10. Doamne, cum sa nu iubesti astfel de sufletele?! mai ales daca te privesc cu ochisori rotunzi :)
    Minunate exemplare!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt foarte dragute, dar nu cred ca le place viata de apartament. Mi-ar placea sa le tin la casa, sa aiba o curte mare!

    RăspundețiȘtergere
  12. cei patru pisoi seamana cu niste pui de vrabie in cuib :)
    tare sunt frumusei...si cei mari si cei mici :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase blanoasele feline!
    Numai bine! ;)

    RăspundețiȘtergere