luni, 11 iunie 2012

Peisaje de munte

Peisaje de munte. Monday Seven - 21

Mai


vrea


cineva





meargă


la


mare?

Sursa imagini: FAVIM.com

Monday Seven a început la MWB.

31 de comentarii:

  1. Eu nu! Mai ales acum, dupa ce am vazut fotografiile !

    RăspundețiȘtergere
  2. prima poza e favorita mea:D zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleu, parci simt deja racoarea de acolo, mi-e mai bine acum. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E perfect la munte, la mare mi-a placut mai mult in copilarie. :)

      Ștergere
  4. Dupa ce am vazut, splendoarea peisajelor montane, cu certitudine, NU! Muntele, este preferatul meu! :)
    Imi place enorm postarea ta, Cristi! Multumesc mult.
    O seara minunata iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu mai vreau! :))))
    Pentru ca oricat de frumos ar fi muntele, si nu pot nega, peisajele alese sunt fiecare in parte o minunatie, eu tot de mare sunt pasionata :)
    Foarte frumoasa galeria, Cristi!
    O seara buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @elly weiss: Fiecare cu pasiunile lui. O seara placuta! :)

      Ștergere
  6. Cât sunt de proaspete, transmit aerul curat și miresmele de flori și brazi, sunt ademenitoare! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. N-am dat si nici n-am sa dau vreodata marea pe munte:)
    Foarte frumoase fotografiile tale,imi plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac mult!Iti imaginezi ce poze mi-as face in peisajele astea superbe?:>Oioi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe! Niciodata nu o sa renunt la munte pentru a merge la mare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am ramas cateva minute bune printre aceste imagini imagindu-mi cat de frumos trebuie sa fie acolo ..nu as pleca din aceasta lume de vis.. Minunate alegeri Cristi, o gura de aer proaspat :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoasa selectie!
    O searã minunatã si o sãptãmânã de top îti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  12. penultima poza e din Romania, era foarte populara pe Flickr acum cativa ani

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce peisaje superbe de munte ne-ai pregătit pe blogul tău, Cristi! Sunt uluită când văd atâtea frumuseţi care ne desfată privirea, şi, ne încântă sufletul! Un balsam nepreţuit pentru suflet, minte, inimă şi pentru tot!
    Cred că fotografi sunt oameni calzi sensibili, respectuoşi, cum rar se întâlnesc. Crede-mă, Cristi, nu spun nimic exagerat. Fotografi sunt prea buni pentru lumea asta crudă în care trăim.
    O vară minunată îţi dorec să ai Cristi şi la mulţi ani de 1 iunie pentru toţi copii din viaţa ta!
    Cu mult drag virtual, îmbrăţişări câlduroase,
    Ginuk

    RăspundețiȘtergere