vineri, 1 iunie 2012

1 IUNIE MUZICAL

Vizionare plăcută! :)

Cleopatra Stratan - Ghiţă



Jordy - Dur dur d'être bébé!



Bubu & Co - Tobele sunt viaţa mea (Junior Eurovision 2003, Copenhaga)

24 de comentarii:

  1. La mulţi ani, Cristi! :) Faine alegerile de azi!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa fim copii pana la moarte! la multi ani! nu va eschivati, toti ne-am „dezlantui” daca nu ne-am amagi ca suntem maturi

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place mult a doua melodie, iar acum , graţie ţie ştiu cum se numeşte!
    Mulţumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Pătrăţel: Ma bucur ca postarea mea ti-a fost de folos! :)

      Ștergere
  4. la multi ani Cristi! :)
    "Ghita"...cum sa nu-l iubesti pe Ghita?dar mai ales pe ea...pe micuta Cleopatra? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, Cristi! :)
    Acum ma simt mult mai bine dupa ce am ascultat toate melodiile. Exceptionala alegerea ta!
    Copilul din mine, este foarte fericit si iti multumesc mult!
    O zi minunata iti doresc Cristi si sa ai parte de multe multe bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti place postarea, Stefania.
      O zi buna! :)

      Ștergere
  6. La multi ani copiilor si tuturor celor care au suflet de copil! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani noua,tuturor care ne simtim copii. ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=xxJKUEsbtkk&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  8. La mulți ani,Cristi!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani tuturor copiilor mari si mici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-a facut mare placere sa revad Ghita, plus sa aflu despre Bubu ! Am sa zic sincer ca Jordy pe mine m-a cam speriat un pic pt ca mi s-a parut cam robotic, ca un fel de copil android artificial, manufacturat pt cine stie ce nevoi de consum de public, (si asa clar vizibil in acel videoclip de nivel adult), asa oarecum poate ca in filmul, (ceva mai poetic tolerabil, insa trist) A.I., (r. Steven Spielberg, 2001), dar desigur ca e un baietel ff talentat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Rudolph Aspirant: Cu melodia pe care am postat-o (lansata in 1992) Jordy a intrat in Cartea Recordurilor. Nu mai stiu nimic despre cariera lui muzicala ulterioara.

      Ștergere
    2. Am facut eu research din cauza curiozitatii iscate de acea expresie "nu stiu" ! Am aflat ca dupa ce Jordy a obtinut succesul si recordul la acea varsta ff frageda, parintii lui au fost supectati/acuzati de posibila exploatare neetica de copil de catre statul francez, mai ales ca au vrut sa deschida si un parc de distractii cu denumirea Ferma lui Jordy, si dupa ce acea ferma a dat faliment, statul francez a interzis muzica lui Jordy la radio si TV pt a feri acel copil de exploatare. In 1996 parintii lui Jordy au divortat, si el a continuat scoala, si dupa aproape 10 ani a reaparut in public castigand un show-concurs muzical in Franta, dupa care a lansat in 2006 un single "Je t'apprendrai", si acum face parte dintr-un grup muzical Jordy & the Dixies, cu care face diverse turnee si e OK. Uite-l live in 2008 ! (mai exista si alte clipuri cu muzica si mai recenta dar nu sunt live, de aia am ales-o pe asta, ca sa se vada ca e OK)

      http://www.youtube.com/watch?v=tHvvWFXYRcQ&feature=related

      Ștergere
  11. @Rudolph Aspirant: E foarte greu ca sa revina in top.

    RăspundețiȘtergere