marți, 8 mai 2012

Râsul este sănătos!

Cristiano Ronaldo:
“Am fost trimis de Dumnezeu să le arăt oamenilor cum se joacă fotbal!”
Messi:
“Nu am trimis pe nimeni!”

Mama Alinuţei încercând să o ajute la gramatică:
- Când spun “eu sunt frumoasă” la ce timp mă refer?
- Păi e clar, numai la trecut!

- Ospătar, am vărsat din greşeală toată sarea din solniţă în supă.
- Nu vă faceţi griji domnule, vă aduc imediat altă solniţă.

- Mămico, nu pot să dorm! Spune-mi, te rog, o poveste!
- E trecut de miezul nopţii. Lasă că vine tăticul imediat şi când o să-l întreb pe unde-a fost, o să ne spună el o poveste!

Dacă o persoană ajută un hoţ înainte de a săvârşi un furt, se numeşte complice şi va plăti pentru asta.
Dacă o alta persoană ajuta un hoţ după ce a săvârşit fapta, se numeşte AVOCAT şi este plătit pentru asta.


Prieteni pe viaţă

Sursa foto: creativecreativity.typepad.com

34 de comentarii:

  1. =)) Numai bune glumele pe vremea asta ploioasă. Mulţumesc, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Faină și haioasă poza ... :) Interesantă prietenie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte nostima poza!:)) Si in legatura cu rasul, da, asa stiu si eu de la bunici;))!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut la nebunie primul cu Ronaldo :D:D Muahahaha :D Zi frumoasa Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca bancul ala e din zilele bune ale lui Messi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Zina: Si anul acesta a fost bun pentru Messi. Pur si simplu a avut ghinion intr-un meci... Atat.

      Ștergere
  6. Superb ultimul banc!!!
    E de zis mai departe! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare mult mi-au placut toate, Cristi. M-au binedispus si-ti multumesc.
    O noapte linistita iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) pentru o portie de vitamine, platim bani multi la farmacie; râsul e gratis si la tine, umorul e de calitate! multumim! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Am lasat vizita la tine pe mai tarziu sperand sa adorm (macar) zambind...:) Am reusit. Sa zambesc, nu sa adorm. ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. revin cu un bonus: http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2012/05/anunturi.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună Cristi!
    Foarte frumoase toate!
    Mi-am luat porție de râs de dimineață!
    Zi superbă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. ha,ha,ha...multumesc pentru cura de sanatate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @foto de inginer: Ma bucur ca ti-a placut postarea. :)

      Ștergere