duminică, 27 mai 2012

Crocodil de apă sărată scos la vânzare ca animal de companie

Jugular, un crocodil de apă sărată, a fost scos la vânzare pentru 1400 de dolari australieni de către proprietara sa Tracey Sandstorm din Geelong, Victoria, Australia. Tracey a declarat printre altele că Jugular (care are peste 2 metri lungime) este un paznic foarte bun, potrivit Daily Mail.

Crocodilul de apă sărată reprezintă cea mai mare specie de crocodil, cu o lungime a corpului ce poate depăşi 6 metri (descoperă.ro).

crocodil
crocodil
crocodil
paznic

Life in Pictures a început la Costin.

Elton John - Crocodile Rock

28 de comentarii:

  1. Mare ti-e gradina.. cum sa tii asa ceva pe langa casa pe post de caine de paza.. O lume nebuna.. mult prea nebuna.. O zi frumoasa Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam periculos animalul de paza! :) E fioros si asa mic, dar cand va creste pe la 6 m ?
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @LOLITA: Norocul hotilor care intra pe proprietate. :)) Toate cele bune!

      Ștergere
  3. mai dragut e un piton sau o anaconda :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristi, daca il vrei, ti-l cumpar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @raul rual: Imi permit sa-l cumpar, dar nu cred ca se adapteaza la bloc.

      Ștergere
  5. Bună Cristi!
    Este foarte periculos!
    Nu cred că se pot dresa!
    O duminică plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. "Paznic bun"..vine soacra in vizita:)) Cat de bun este??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @andrei.csb: N-am mâncat până acum. Dacă o să consumi acolo în Austria, să mă anunţi, te rog.

      Ștergere
  7. Mie mi-e teama si am o oroare pentru reptile si cand le vad in poze, dealtminteri sa le am ca si animal de companie. Cand am fost in vizita la gradina zoologica din Bucuresti si am ajuns in zona lor, m-au trecut fiori prin tot corpul si nici nu m-am mai dus sa-i vad. Asa frica mi-a fost.
    Insa, apreciez foarte mult oamenii curajosi.

    O duminica minunata iti doresc, Cristi, cat a mai ramas din ea si-o noua saptamana plina de reusite si multe multe bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Clar cu asa "paznic" nu se apropie nimeni de casa ta:))
    O duminica frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  9. am vazut ceva asemanator la TV...brrr...

    RăspundețiȘtergere
  10. Prefer să-mi rezolv problemele de pază altfel :)
    Nu cumpăr...
    Spune-i te rog lui Tracey,dacă o vezi, să nu aștepte oferte de la mine :lol:!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) Nu stiu cum se poate sa ai asa un animal de companie. Sunt oameni si oameni :)
    Daca ma uit mai bine, e un animal frumos...dar tot nu l-as lua :)
    O saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Iar dacă nu-l cumpără nimeni, îl pun pe voi!- ar putea zice cea care îl vinde! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Pătrăţel: Ar zice degeaba, sunt servicii specializate in capturarea crocodililor in Australia. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Răspunsuri
    1. @Mircea: Acum da, cand se va face de 6 metri o sa fie mai greu. :))

      Ștergere