duminică, 20 mai 2012

Bridge over time

Bridge over time. Life in Pictures - 43


Source: http://favim.com/image/1428144/

Visit Costin for more pictures.

Kaskade - Step One Two

29 de comentarii:

  1. Superba fotografie Cristi, iti multumesc ca ne-ai aratat-o!O duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti place, Cris-Mary! O zi buna si tie! :)

      Ștergere
  2. ce mult imi place...superba...superba fotografie...
    are o lumina atat de calda...imi place mult...

    RăspundețiȘtergere
  3. Impresionantă construcție !!!
    Muzica ealeasă mi-a plăcut tare !
    Mulțumesc !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Cristi!
    Superbă poză,îmi place!
    Duminică frumoasă,Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Ziua!
    Interesantă Pictură: o "Perspectivă" calmă a unei dimineţi însorite; un drum care vine de niciunde, avansând senin spre un Viitor dur (stâncile), dar luminos; ciudată mi se pare diferenţa de "vibraţie" între apele de sus (norii care încă acoperă cerul) şi cele de jos (aproape oglindă!); spre vest, această "luptă" este concretizată de un vârtej; pustietatea şi încremenirea sunt pregătite să primească tumultul firesc al unei noi zile, redat de melodia aleasă cu dibăcie!
    Un articol reuşit (am tradus acum şi titlul: "Pod peste timp"), felicitări!
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @DoarATAT: Multumesc pentru vizita si comentariu!
      Bun venit pe aici! :)

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa imaginea, Cristi, imi place foarte mult, la fel si melodia. Ai facut o combinatie de exceptie, care pe mine, ma indeamna la calatorie.
    O duminica minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. o fotografie simpla care te provoaca sa gandesti

    RăspundețiȘtergere
  8. O imagine care predispune la visare... Superb!

    RăspundețiȘtergere
  9. am si eu un pod de genul langa bloc :). astept sa apuna soarele :P. zi faina...

    RăspundețiȘtergere
  10. Tablou pictat sau tablou fotografiat. Cred totuşi că nu este nici una, nici alta ci o fotografie făcută de la înălţime şi apoi ingenios prelucrată.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Liviu Bimbea: Habar n-am daca e prelucrata sau nu. Pur si simplu mi-a placut imaginea. :)

      Ștergere
  11. Cadru desavarsit,felicitari!
    Seara placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca am ales bine poza. O seara buna, Sorin! :)

      Ștergere
  12. Imaginea este extraordinar de frumoasa:x si nici melodia nu se lasa mai prejos...frumoasa alegerea facuta...O duminica frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos pod, frumoasa imagine! Mi-a produs o stare de visare.
    O zi buna si mii de scuze pt. vizita intarziata! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoasa si deosebita alegerea ta !

    RăspundețiȘtergere