joi, 26 aprilie 2012

Râsul este sănătos!

Leul cheamă toate animalele şi le spune:
- Cei frumoşi - în stânga, iar cei deştepţi - în dreapta.
Toate animalele s-au despărţit, numai maimuţa a rămas pe loc.
- Tu ce faci? - o întreabă leul.
- Eu? Ce să fac, să mă rup în două?

Un iepure se duce la farmacie si spune:
- Doamnă, aveţi morcovi?
- Nu. Aici este o farmacie, nu avem morcovi.
Iepurele pleacă.
A doua zi:
- Doamnă, aveţi morcovi?
- Nu. Înţelege că nu avem morcovi la farmacie.
A treia zi:
- Doamnă, aveţi morcovi?
- M-ai înnebunit. Ia treci în locul meu să vedem dacă îţi convine să te bat la cap.
- Bine, spune iepurele.
Farmacista spune:
- Domnule, aveţi morcovi?
Si iepurele zice:
- Aveţi reţetă?

Sir îl cheamă pe John şi îl întreabă:
- John, spune-mi câte grade mai exact se află în această cameră?
John consultându-şi termometrul zice:
- 21 de grade.
- Şi afară?
- 6 grade, domnule.
- Ok, atunci deschide geamul să intre şi celelalte!


Pisica ninja

25 de comentarii:

  1. Cea cu iepurele o știam de ceva vreme. Mi-a plăcut cea cu leul și maimuța ...
    Ferească sfântul de cel ce se află în preajma pisicii ninja ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) fiecare cu perspectiva lui! Faine bancurile, mulţumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce amuzante sunt bancurile, Cristi, si ce bine mi-au prins mie acum, dupa o zi incarcata. Ce bine m-au binedispus si relaxat totodata. Iti multumesc mult.

    Iti las si eu unul.
    Un tip intra intr-un magazin de animale, tragand de o lesa un urs polar.
    – Unde e nenorocitul?
    Vanzatoarea intreaba nedumerita:
    – Ce nenorocit?
    – Cel care mi-a vandut hamsterul asta acum un an.

    O seara linistita iti doresc, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) bune bancurile! pisica e dementiala! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult cel cu maimuta, m-ai facut sa rad putin, insa uneori celem ai bune faze is cele care traite si nu citite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Iubitor: Eu râd uneori când citesc unele comentarii...

      Ștergere
  6. :)) funny, mai ales bancurile :X:X cel cu maimuta e genial;x

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu unul prefer ultimul banc, pare ceva mai inedit...
    Probabil fiindca e mai schimbator el in esenta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Uite unul bun :

    Alergând azi după maxi-taxi, m-am împiedicat și am căzut într-o baltă rămasă de la ploaie. Un trecător s-a uitat la mine zâmbind și mă întreabă:
    - Drăguțo, crezi că înotând ai să ajungi mai repede?

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place foarte mult cel cu maimuta, m-ai facut sa rad putin, insa uneori celem ai bune faze is cele care traite si nu citite.

    RăspundețiȘtergere