luni, 30 aprilie 2012

Pasionaţi de fotografie

Pasionaţi de fotografie. Monday Seven - 15

Jocul seducţiei

Foto: Cris-Mary

"Strămoşul" bormaşinii

Foto: Diverse

Cutia cu dragoste

Pentru a afla mai multe vizitaţi-o pe Zina!

Joaca de-a perspectiva

Foto: Alex Mazilu

Singurătate

Foto: Tu1074

Plimbare

Foto: Puzzled

Flori de primăvară

Foto: Iulia Radu

Monday Seven a început la MWB.

22 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa ultima fotografie, cea a Iuliei Radu pe care o felicit. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @lunapatrata: E linkul sub poză, mai are poze reuşite cu aceeaşi temă. :)

      Ștergere
  2. toate fotografiile au ceva special, le-ai ales foarte bine :)
    Sa ai o saptamâna minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase imagini! :)
    seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie absolut toate imi plac, fiecare are farmecul si povestea ei!
    O seara minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte interesanta imaginea cu "perspectiva" desi pare atat de simpla.
    Sa ai o saptamana cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-a placut aceea cu singuratatea;D

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru postare! Frumoase fotografiile!O noapte frumoasa îti doresc si o saptamâna Rodnica!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase fotografii ai imprumutat :)
    Toate-s frumoase, pe unele le remarcasem cand am vizitat blogurile respective.
    Stii ca un "stramos" din acela am tinut candva in mana? Si chiar am incercat a da o gaura, spre amuzament...Nu am prea reusit, trebuie ceva forta, e manual ;)
    O noapte linistita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna. Am creat un forum pentru toti blogeri si cititorii din Romania. Este inca la inceput, dar sper sa creasca cu ajutorul vostru. Iata aici adresa http://blogeriro.forumgratuit.ro/ . Va astept cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulțumesc Cristi,pentru includerea fotografiei mele printre alegerile tale !
    Îmi plac toate fotografiile alese de tine.Blogurile de unde sunt alese se află în atenția mea permanentă,adică vizitez de fiecare dată,pentru că sigur găsesc lucruri frumoase !
    Mulțumesc :) !

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoase alegerile si inca o data trebuie sa-ti multumesc ca mi-ai ales si una din pozele mele. Minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere, Cris-Mary. Mi-a placut mult postarea ta cu porumbeii. :)

      Ștergere