joi, 19 aprilie 2012

Nicu Covaci (Phoenix) împlineşte astăzi 65 de ani

Nicu Covaci zi de nastere Phoenix muzica Nunta Fata verde Lasa lasa din filmul Nemuritorii muzica cantece coloana sonora melodii hituri romanesti film de Sergiu Nicolaescu YouTube

Nicu Covaci, liderul şi unul din fondatorii formaţiei de muzică rock Phoenix, îşi aniversează astăzi ziua de naştere. Phoenix împlineşte în acest an jumătate de secol de activitate.

"Phoenix mă ţine pe mine, mai mult decât îl ţin eu. Am acest proiect, care mă face să fiu încă plin de energie, de inspiraţie. Mă simt foarte bine şi, datorită Phoenixului, nu am voie să văd rău", a mărturisit artistul, miercuri, la Madrid, potrivit Agerpres.

La mulţi ani, Nicu Covaci!

"În umbra marelui U.R.S.S."



Phoenix - "Fată verde"

)

Phoenix - "Nunta"



"Nemuritorii" feat. Phoenix "Lasa, lasa" (1974, regia: Sergiu Nicolaescu)



Sursa foto: VIP.net

18 comentarii:

  1. Phoenix a fost,este si va fi una dintre cele mai iubite trupe din Romania:)
    La multi ani, maestrului Nicu Covaci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ktalinoo: Este cea mai longeviva formatie din Romania si una din cele mai longevive din lume. :)

      Ștergere
  2. Ei, uite o postare fix pe sufletul meu. :) Sa ii spunem La multi ani si sa il ascultam in continuare.
    Uite prima melodie inregistrata de ei intr-un studio ( din cate stiu eu, si cred ca stiu bine). Daca nu-mi iese o "aranjezi" tu, te rog?
    http://www.youtube.com/watch?v=eshjmneNasU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @lunapatrata: E nemaipomenita melodia. :)

      Nu pot sa fac nimic. Din pacate, pe Blogspot nu apar clipurile in comentarii ca pe Wordpress.

      Ștergere
  3. E, nu-i nimic, ma bucur ca iti place si tie, eu o ador.

    RăspundețiȘtergere
  4. oamenii astia, Nicu Covaci, Alifantis, Tudor Gheorghe, Florian Pittis, parca au mai indulcit comunismul...

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulți ani lui Nicu Covaci și felicitări din toată inima pentru tine, că nu ne lași să ne uităm valorile !

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Cristi!
    La mulți ani și din partea mea!
    Iar ție mulțumiri că ne ți la curent cu
    toate informațiile!
    După amiază frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Te felicit sincer pentru postare, Cristi!
    Ii doresc si eu, din tot sufletul meu, lui Nicu Covaci, multi ani fericiti si binecuvantati cu sanatate, impiniri si multe multe bucurii, tare ne mai incanta inimile si sufletul cu muzica lor.
    O seara cat se poate de frumoasa iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. l-am vazut in concert...e un vulan mocnit...
    la multi ani ii doresc si eu cu tot dragul si tie Cristi felicitari pentru ca ne readuci aici oameni cu adevarat valorosi!
    o noapte frumoasa iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani,Nicu Covaci !
    Si la multi ani tuturor celor care au trait Phoenix !

    RăspundețiȘtergere