miercuri, 25 aprilie 2012

Atenţie, proprietate privată!

Atenţie, proprietate privată! Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 54

Sursa: PHOTOFORUM.ru / Foto: (C) Arkady Golod

Miercurea fără cuvinte a început la Carmen.

24 de comentarii:

  1. o invitatie? frumoasa initiativa ta de a face popular blogul pfotoforum.ru!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De un an tot postez poze de-ale lor... Happy WW, Carmen! :)

      Ștergere
  2. Bun[ Cristi!
    Mulțumesc de invitație!
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uneori mai puţim înseamnă mai mult....
    Am vizitat:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Păi dacă e privată, să ne retragem, nu? :D Nu pare oricum dornic de vizite :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mda, aduce cu ce zicea Arhimede: nolli tangere circulos meos !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ziceam ca aduce cu vorba lui Arhimede, nolli tangere circulos meos, da' nu stiu ce a patit comentariul meu sau ce i-am facut eu ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zicea bine Arhimede. :))

      Apar cu o mica intarziere uneori comentariile din cauza platformei.

      Ștergere
  7. Am crezut ca faci o gluma, Cristi, dar am dat curs invitatiei tale si am intrat pe site si am ramas placut surprinsa ce imagini minunate au, cu pasari si animale, pacat ca eu nu stiu ruseste defel sa intleg si ce se vorbeste pe acolo.

    O seara cat se poate de frumoasa iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de ce s-a inteles ca este vorba de o invitatie. Postez poze de pe site-ul respectiv de un an de zile cu mentionarea sursei. :)

      O seara placuta, Stefania! :)

      Ștergere
  8. Mulțumesc Cristi !
    Am să-mi fac timp să merg în vizită !
    Sunt sigur că merită,că sunt lucruri minunate acolo.

    RăspundețiȘtergere
  9. @tu1074: Am mentionat sursa imaginii cum fac de obicei...

    RăspundețiȘtergere
  10. Oameni buni, mai bine imi spuneati ca nu este vizibila imaginea decat sa-mi multumiti pentru invitatie. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. haios ursulache pe post de paznic...faina fotografie :)

    RăspundețiȘtergere
  12. am vazut la editia asta WW cateva poze cu ursi. toate extraordinare.
    aceasta nu face exceptie. uneori ursii...parca ar fi oameni :) au asa niste gesturi firesti...
    o zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere