luni, 5 martie 2012

Râsul este sănătos!

‎- Cum se joacă toţi copiii din ziua de azi de-a v-aţi ascunselea?
- Se pun toţi pe invizibil şi unul îi caută în listă.

Ştefan cel Mare înainte de luptă:
- Oştenii mei, luptaţi până la unu… că la două avem bilete la meci!

Un băiat avea un câine slab cu care se plimba pe stradă, când întâlneşte un om cu câini-lupi care-i spune:
- Dă-te la o parte că dau câinii pe tine!
- Nu vreau!
Atunci omul dă drumul la lupi, dar câinele slab îi mănâncă de vii.
- Ce rasă-i câinele tău?
- Nu ştiu ! Mi l-a trimis mama din Africa, avea mult păr la gât, dar l-am tuns!

Două ţestoase au bătut un melc, după puţin timp ajunge poliţia şi face ancheta:
- Cine te-a bătut, băi melcule?
- Nu ştiu, s-a întâmplat prea repede!

Presopunctură
Funny-lion-laughing-tickles_large
Sursa foto

30 de comentarii:

  1. =)))) am râs cu lacrimi! Melcul şi ţestoasele, cel puţin, au fost demenţiale! :))) Mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Incepem saptamana cu zambetul pe buze!
    Multumim Cristi!
    O saptamana faina iti urez!

    RăspundețiȘtergere
  3. apropo... curajos tipul din imagine...iti trebuie mult curaj sa faci asa ceva:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Cristi!
    M-ai bine dispus la început de săptămână!
    Poza este tare,mă ia cu fiori numai când privesc!
    O săptămână minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bancurile m-au amuzat dar fotografia m-a fascinat! :)
    Seara buna Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este reala imaginea, am mai vazut ceva similar.
      O seara placuta, Diverse! :)

      Ștergere
  6. Ce bine mi-a prins pastila ta de ras, Cristi, dupa o zi grea. Iti multumesc mult.

    Iti las si eu unul...

    Un vânător intră într-un magazin de profil.
    - Pantaloni de camuflaj aveţi?
    - Avem, dar nu-i găsim!

    O seara minunata iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte bun bancul, nu-l stiam! :)
      O seara placuta, Stefania! :)

      Ștergere
  7. Ultimul mi-a plăcut cel mai tare , dacă toate m-au amuzat la ultimul deja m-a cuprins râsul .

    Mulţam frumos !

    RăspundețiȘtergere
  8. caine din Africa =)) auzi la el =))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-au plăcut poantele cu leii. Cel tuns a fost o surpriză pe cinste, iar relaxatul ăla din fotografie, pur și simplu te trimite la o ședință de reflexoterapie ! Mulțumesc, m-am amuzat grozav !

    RăspundețiȘtergere
  10. amuzant :))))..o zi frumoasa sa ai !!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-a plăcut postarea, Iulisa! Mulţumesc pentru cafea! :)

      Ștergere
  12. am lesinat la ultimul!! acum mi-am revenit...:)))). zi fainaaa...

    RăspundețiȘtergere