luni, 19 martie 2012

Monday Seven - 9. Şapte bloguri, şapte fotografii, şapte cuvinte...

Şedinţă

Foto: Puzzled

Ghiocei

Foto: Just Be

Început

Foto: Mirela Pete. Blog

Dor

Foto: Alex Mazilu

Precizie

Foto: Ştiinţele exact(e) adunate

Relaxare

Foto: Diverse

Magie

Foto: Punct Foto

Monday Seven a început la MWB.

42 de comentarii:

  1. Ca de obicei, frumoase alegeri ! Mi-au plăcut cel mai mult Ședința și Relaxarea (după o ședință trebuie să te relaxezi, nu ?!).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Zina! Chiar şi înainte de şedinţă trebuie să fii relaxat(ă)... :)

      Ștergere
  2. Frumoase toate, recunosc. :) Dar cea a lui Alex e..superba. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa si reusita selectie, te felicit! O saptamana buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte foarte frumoasa alegerea ta Cristi! Absolut toate imi plac.
    O zi frumoasa iti doresc Cristi si o noua saptamana excelenta si multe multe bucurii ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe imagini :D Imi plac mult cea cu "Dor" si "Magie" :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe fotografiile tale. Chiar si interfata blogului cu vederea din avion. Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Gabriela! Bun venit pe aici, o zi buna! :)

      Ștergere
  7. Te salut Cristi!
    Foarte inspirata imaginea "inceput" si "magie"!Felicitari
    O saptamana usoara si frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase toate.A lui Alex Mazilu e insa cea mai pe gustul meu:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mersi mult, Cristi! O saptamana excelenta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Toate imi plac, Cristi, iar la cea cu "relaxarea" am zambit. Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Daniela! Imi pare bine ca iti plac pozele alese de mine. :)

      Ștergere
  11. Cum am inceput sa ma visez la mare, cea mai frumoasa mi se pare "Dor" a lui Alex!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai avem un pic si vine vara, dar si acum marea asteapta oaspeti. :)

      Ștergere
  12. Ghiocei, plaja, mare....
    Nu ma treziti.. acum visez!
    (P.S. Saptamana superba iti doresc!)

    RăspundețiȘtergere
  13. "relaxare" e tot ce-mi trebuia azi :)
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte faine fotografii! O zi frumoasa, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  15. Acum parca-mi pare rau ca am mancat marul acela! :)
    Numai bine, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  16. Superbe fotografiile! O zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumoase imaginile:) mi'au adus un zambet pe fata:) Frumoase alegerile facute:)
    O zi frumoasa sa ai:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Zdwuby: Multumesc, o zi buna si tie! Bun venit pe aici! :)

      Ștergere
  18. Super alegeri și frumos comentate !
    Mi-au plăcut toate mult de tot :)
    Mulțumesc și felicitări Cristi !

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună Cristi!
    Superbe toate,îmi plac!
    O săptămână minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  20. E magie în fiecare fotografie, nu doar în ultima! Felicitări pentru alegeri!

    RăspundețiȘtergere
  21. Mulțumesc pentru includerea pe listă :) Și scuzați întârzierea; uneori mă mișc mai încet decât un melc șchiop :D Yile liniștite, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere