duminică, 11 martie 2012

Life in Pictures - 32. Katrina and the Waves

Katrina and the Waves, o formaţie pop-rock din Marea Britanie, a câştigat Concursul Eurovision în anul 1997 cu melodia "Love Shine a Light".

O duminică plăcută tuturor!




Life in Pictures a început la Costin.

26 de comentarii:

  1. Minunata alegerea ta Cristi. Imi place mult de tot. Si iti multumesc din suflet, ca ai ales si aceasta melodie, Walking On Sunshin by Katrina & The Waves, pe care eu am ascultat-o pur intamplator, undeva, mi-a placut foarte mult, dar habar nu am avut cine o canta. Am cautat-o in zadar, pentru ca nu mai retinusem mare lucru din versuri, doar ritmul ei imi era intiparit undeva in mintea mea. Ma bucur mult ca am aflat acum, cu ajutorul tau.

    O duminica minunata iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca postarea mea ti-a fost de folos. O zi buna, Stefania! :)

      Ștergere
  2. acum imi amintesc de ei...
    ce calm si cald suna melodia asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @pandhora: Trupa s-a destramat, dar solista vocala si-a continuat cariera muzicala. :)

      Ștergere
  3. excelenta alegere pentru o zi de duminca atat de insorita!:) la mine e insorita :P. zi faina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la Bucuresti e o zi frumoasa azi. O zi buna, Geanina! :)

      Ștergere
  4. frumoase melodii:) eu ma bucur ca au castigat Mandinga aseara:)Dar ce parere ai despre reprezentantele Rusiei?au vreo sansa bunicutele?:))
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. am vazut titlul si m-am gandit instantaneu la uragan si la tsunami. apoi m-am linistit...

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Cristi!
    Superbă muzica!
    O duminică minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa muzica si potrivita pentru o zi ca asta!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasa melodie ai ales Cristi! O duminica excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  9. O duminica frumoasa si tie Cristi (ce a mai ramas din ea).

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase melodii!
    O seara asa cum iti doresti !

    RăspundețiȘtergere
  11. Excelente piese muzicale !
    Mulțumesc mult pentru ele :)!

    RăspundețiȘtergere
  12. BRAVO for this beautiful choice.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere