duminică, 4 martie 2012

Life in Pictures - 31. Apus... şi nu numai

Foto: ALEX MAZILU

Life in Pictures a început la Costin.

Anuck este şi AICI. :)

34 de comentarii:

  1. Prima fotografie este superba! Cu pisicile nu ma prea impac eu bine, asa ca... mna. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult alegerea ta Cristi. Absolut toate pozele imi plac.
    Cat atent priveste pisicuta spre fotograf, de parca'-ar vrea sa-i spuna: " hey... asta-i domeniul meu... mi-l incalci! "

    O zi minunata iti doresc Cristi si insorita, asa cum este acum la noi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase imagini, dar apusul parcă e cel mai aproape de ceea ce îmi place mie. o duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Apusul este superb. Iar pisica parca desprinsa din povesti. O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bloggeri gelosi ar zice:Iar apus de soare?
    E absolut superba fotografia.
    O duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă unii preferă ştampilele, e problema lor...
      O zi bună! :)

      Ștergere
  6. un apus ca o pictura!
    frumoase fotografii, toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Carmen: Mulţumesc! Înseamnă că am ales bine imaginile. :)

      Ștergere
  7. O noua colectie marca Alex:D Are rost sa mai spun ca-l apreciez foarte tare :"> Mereu o zic. Foarte buna alegere Cristi ! O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. uneori nu gasesc cuvinte suficient de puternice ca sa caracterizez astfel de fotografii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @raul rual: Ai dreptate, o imagine face cat 1000 de cuvinte. :)

      Ștergere
  9. Se cunoaste ca sunt fotografii facute de un profesionist! Excelente! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună Cristi!
    Nu pot să spun decât”îmi plac”!
    O duminică frumoasă îți doresc,Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cristi!
    Frumoasa alegere! Superbe, incantatoare pentru ochi,
    O duminica placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Naturalete,echilibru,aparent simplitate, in esenta rafinament,
    Duminica de poveste !

    RăspundețiȘtergere
  13. Superbe, in special prima! O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase, dar pisica e o scumpete!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Opus Alex și sufletu' în acel apus !
    Eu am pus ochii pe ochii aceia albaștri :)!

    RăspundețiȘtergere