joi, 29 martie 2012

Aniversarea zilei: Dan Bittman - Holograf

"Pot să spun că, pentru un bărbat care ştie să-şi pună în evidenţă calităţile, viaţa e ofertantă. Mă refer la bărbatul care ştie că mitocănia nu e o calitate, ci un defect. Sigur, tot omul trece prin diverse perioade. Pe vremuri, dacă stau să mă gândesc, cred că şi eu eram un mare mitocan şi-mi recunosc culpa asta." - Dan Bittman

 Dan Bittman îşi aniversează astăzi ziua de naştere.





Luna patrata Teo Schtiel Colţu' Elena Ionuţ Roua

14 comentarii:

  1. Ei da, baietii astia imi sunt tare dragi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @lunapatrata: Holograf este una din formatiile mele preferate. :)

      Ștergere
  2. Mai, e un artist bun, dintre cei buni pe bune, ma intelegi tu, si ma bucur ca a avut taria de caracter de-a recunoaste ca uneori, in viata, a fost mitocan. Toti, aproape, am fost :)

    RăspundețiȘtergere
  3. fiecare cu sarbatoritul lui; tu il ai pe Dan, eu o sa il am pe Vangelis mai pe seara :)
    O zi faina sa ai, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Omul asta parca nu imbatraneste niciodata... de cand il stiu tot asa e.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă ai reuşit să rămâi în mintea tuturor generaţiilor, atunci eşti un artist de succes, iar Holograf cu siguranţă este!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Pătrăţel: Succesul lui Bittman dureaza de 30 de ani.

      Ștergere
  6. Si mie im place Holograf! La multi ani lui Bitman si tie multumesc! Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Holograf este si trupa mea de suflet,Cristi, imi sunt tare dragi toate melodiile lor si indiferent care este afirmatia lui Dan despre el, din partea mea are tot respectul.
    Ai ales, foarte frumoase melodii la ceas aniversar. Ii doresc si eu lui Dan Bitman din tot sufletul meu, multi ani binecuvantati numai fericire, impliniri si multe multe bucurii.

    Imi place foarte mult postare ta Cristi, si te felicit sincer pentru ceea ce faci tu pe blog.

    O seara minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere