duminică, 8 ianuarie 2012

"Melancholia" a fost desemnat CEL MAI BUN FILM DIN 2011



Lungmetrajul "Melancholia" de Lars von Trier a fost desemnat, sâmbătă, cel mai bun film al anului 2011 de către membrii The National Society of Film Critics, potrivit The Hollywood Reporter.

Asociaţia, care reuneşte 58 dintre cei mai importanti critici de film din SUA, a desemnat-o pe Kirsten Dunst, care interpreteaza rolul principal în "Melancholia", cea mai bună actriţă a anului trecut.



Brad Pitt a fost desemnat cel mai bun actor al anului 2011 pentru prestaţiile sale din "Moneyball" şi "The Tree of Life".

Jessica Chastain a fost aleasă cea mai bună actriţă în rol secundar pentru peliculele "The Tree of Life", "Take Shelter" şi "Culoarea sentimentelor/ The Help", iar Albert Brooks a fost desemnat cel mai bun actor în rol secundar pentru rolul din "Cursa/ Drive".

Terrance Malick a fost ales cel mai bun regizor al anului 2011, pentru "The Tree of Life".

Filmul "A Separation" de Asghar Farhadi a primit premiul pentru cel mai bun scenariu. "A Separation" a fost desemnat şi cel mai bun film într-o limbă străină.

Pelicula 3D "Cave of Forgotten Dreams" de Werner Herzog a fost desemnată cel mai bun film de non-ficţiune, iar "Seeking the Monkey King" de Ken Jacobs a fost ales cel mai bun film experimental.

În 2010, "Reţeaua de socializare/ The Social Network", regizat de David Fincher, a fost desemnat cel mai bun film de către membrii The National Society of Film Critics.

The National Society of Film Critics cuprinde 58 de membri cu drept de vot - critici de film care lucrează pentru cotidianele importante din Los Angeles, Boston, New York şi Chicago, şi la reviste renumite, precum Time, Newsweek şi The New Yorker.

În timp ce diferitele asociaţii de critici de film care decernează premii în sezonul de dinaintea Oscarurilor rareori se pun de acord, membrii acestora ajută la restrângerea spectrului de posibili nominalizaţi la distincţiile oferite de Academia de film americană.

Gala premiilor Oscar 2012, ce va fi prezentată de actorul Billy Crystal, va fi transmisă live de la Kodak Theatre de la Hollywood pe 26 februarie.

Sursa: Gândul

13 comentarii:

  1. Inca nu am vazut filmul sa ma pot pronunta, dar mi-ar fi placut sa fie ales Drive:D

    RăspundețiȘtergere
  2. premiile astea date de diferite asociaţii de critici nu îmi spun mare lucru, mai ales că de multe ori în spatele lor se ascund de multe ori interese financiare. The Social Network mi s-a părut jalnic în comparaţie cu The King's Speech, dar asta poate ţine doar de gusturile mele. nu am văzut Melancholia, dar dacă tot ai adus vorba de el, o să îl caut, pentru că numele care se regăsesc acolo sînt cel puţin interesante.

    RăspundețiȘtergere
  3. corectezi, te rog, ceva în primul comentariu? mai exact să tai un "de multe ori", că-s cam mulţi acolo. mulţam!

    RăspundețiȘtergere
  4. Călin, nu e o greşeală mare, dacă vrei îl şterg, n-am cum să-l corectez ca în Wordpress.

    Eu am văzut "Melancholia" şi mi-a plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Paul, îţi recomand să-l vezi, n-o să-ţi pară rău. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. dacă nu se poate, lasă-l aşa, că nu a fi foc; pînă la urmă, se înţelege ce am vrut să zic :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu am vazut filmul Cristi, dar vazand secvente din el, in videoclip, presimt ca o sa-mi placa. De mult tare nu am mai vazut un film...

    O seara cat mai frumoasa iti doresc Cristi si-o noua saptamana plina de reusite si bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai sa-l vezi neaparat, Stefania. O seara placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu l-am văzut, dar l-am trecut pe listă.

    RăspundețiȘtergere
  10. Uite așa mai am un bookmark la filme; mulțumesc frumos, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu placere, Dana! Merita vazut numai la cinematograf. :)

    RăspundețiȘtergere