luni, 5 decembrie 2011

Râsul este sănătos!

- Alinuţa, o ceartă maică-sa, cum ai putut sa mănânci toate bomboanele fără să te gândeşti la frăţiorul tău?
- Tot timpul m-am gândit la el. Speram să nu vină până nu le termin.

Se întâlnesc doi manageri:
- Te văd foarte supărat. S-a întamplat ceva?
- Da, soţia mi-a găsit o nouă secretară.
- Blondă sau brunetă?
- Cheală!

- Maşina dumneavoastră este supraîncărcată. Sunt nevoit să vă iau carnetul.
- Dar, domnule poliţist, carnetul cântăreşte doar câteva grame…

În Texas, tata şi fiul stau de vorbă:
- Tăticule, de ziua mea îmi cumperi un pistol adevărat?
- Ţi-am spus de atâtea ori că nu-ţi permit să umbli cu pistoale adevărate! Cine hotărăşte în casa asta?
- Tu hotărăşti, tati! Dar dacă aş avea un pistol adevărat…

La şcoală, la ora de fizică, îi întreabă profesoara pe elevi de unde vine curentul. Toată lumea rămâne liniştită, numai Bulă cu mâna pe sus. Profesoara îl întreabă:
- Spune, Bulă, ştii de unde vine curentul?
- Da, din cocină.
- Cum aşa, Bulă, din cocină?
- Păi, de fiecare dată când ni se ia curentul, tata spune: “Iar ne-au oprit porcii ăia curentul!”

14 comentarii:

  1. E minunat cand incepi saptamana cu o portie zdravana de ras ! Multumesc Cristi!

    Uite iti las si eu ceva ...

    Intrebare: Cand este felicitat cineva pentru greseala lui?
    Raspuns: Cand se casatoreste!

    Ploaie de stele!! Soacra si ginerele isi pun cate o dorinta. Ginerele a fost mai rapid... soacra, n-a mai apucat.

    Fotografia sotiei din portofel, imi aminteste de fiecare data, ca in locul ei, ar fi fost o gramada de bani.

    O zi minunata iti doresc Cristi si o noua saptamana reusita si plina de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru bancuri, Stefania! O zi buna si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bancurile m-au amuzat, pozele m-au topit ! Cat de dragalas pisoias ! Una peste alta, mi-ai crescut simtitor cotele bunei dispozitii. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu multa placere, Zina! O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Zambete si poze antistres. Ce dulce e pufosul ala mic:). Multa sanatate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super, super, super! :)))) Pisoiul e reflexia mea din oglindă; ce-aş mai fi stat şi eu în dimineaţa asta, încă 5 minute la căldurică! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Cunosc si eu pe cineva care ar mai fi stat... :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Alinuţa pe o bancă în parc. Cineva o întreabă: "Scuzaţi-mă, ştiţi unde se bate la maşină?"
    "-Nu ştiu, că pe mine m-au bătut manual!"
    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Pătrăţel :D: E tare bancul! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu cred că mă întind ca pisicuţa acum, la culcare... :))

    RăspundețiȘtergere