vineri, 9 decembrie 2011

O englezoaică şi-a decorat bradul cu aceleaşi beculeţe timp de 42 de ani



O pensionară din Plymouth, Marea Britanie, sărbătoreşte Crăciunul într-un mod special în fiecare an. Ea are o instalaţie de pom cumpărată acum 42 de ani şi o foloseşte cu sfinţenie. Bătrâna de 62 de ani este mândră de bradul ei de Crăciun pe care îl decorează la fel în fiecare an, de mai bine de patru decenii. Setul de beculeţe cumpărat acum 42 de ani cu 3 lire sterline este la fel de atractiv pentru ea şi azi, informează Libertatea.
Ea şi-a păstrat chiar şi pozele de când era doar o fetiţă şi se bucura de bradul de Crăciun. Interesant este că în decursul celor patru decenii, instalaţia a rămas în perfectă stare de funcţionare, nu i s-a ars nici un bec, iar femeia încă mai păstrează cele două becuri de rezervă în cutia originală a setului.



Sursa: www.libertatea.ro/detalii/articol/O-englezoaica-si-a-decorat-bradul-cu-aceleasi-beculete-timp-de-42-de-ani-368878.html

22 de comentarii:

  1. cat de fain!
    adica e asa... emotionant.

    RăspundețiȘtergere
  2. probabil nu are copii sau nepoti ca sa le sparga :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @inimioarecolorate: Este incredibil! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Are un farmec aparte, cand iti impodobesti bradul cu vechile decoratiuni. eu cand eram mic, eram foarte bucuros sa impodobesc bradul. Stiam unde vine fiecare bucata de beteala, fiecare globulet. Cand aparea cate ceva nou, parca ne bloca, ne rupea zambetul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am si acum cateva globuri si ornamente din copilarie, dar instalatia de beculete am inlocuit-o de foarte multe ori. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai daca mai e buna, de ce nu :)) :D bravo ei:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca nu vrea sa renunte la ea. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, chiar si eu mai am vreo 3-4 globulete amintire de la ai mei, dar instalatia mi s-a ars in fiecare an:)) Pe bune, nu imi dau seama de ce, ca nu era chiar ieftina!
    Anul asta mi-am luat una in forma de braduti, poate e mai rezistenta:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos! E conservatoare si grijulie si cu siguranta instalatia, are o valoare sentimentala inestimabila -- nu o va schimba niciodata. :)

    O noapte linistita iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred si eu, daca il tine activ 3 zile pe an :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Emoționant gestul ei de-a păstra aceea bucățică din trecut și uimitoare performața producătorului! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu siguranta,instalatia,in timp a capatat o valoare sentimentala si daca e si functionala ,normal ca in fiecare an la sarbatori sta la loc de cinste in pom

    RăspundețiȘtergere
  13. @Anonim: In Marea Britanie bradul se impodobeste cu o luna inainte de Craciun. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. O adevărată dovadă de fidelitate din partea ei și de fiabilitate din partea instalației !
    *Ai un ping la ARTE !

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce-mi place jocul de cuvinte! :) Multumesc pentru ping, Zina! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Asta cred că e reclamă a producătorului de beculeţe, care o vrea să se relanseze în afaceri... :))

    RăspundețiȘtergere