joi, 15 decembrie 2011

FOTO & VIDEO: Oraşul invadat de maimuţe

Lop Buri, Thailanda, este un oraş în care maimuţele domnesc. Mii asemenea animale aleargă libere pe străzile oraşului, se agaţă de cabluri, se urcă pe maşini şi nu ar spune nu unei mese copioase, dacă le-o oferi cât stai la semafor.



Lop Buri este, fără îndoială, Oraşul Maimuţelor, un oraş vechi din Thailanda, unde trăiesc peste 2.500 de macaci, maimuţe care fac tot ce poftesc printre oameni şi maşini. Şoferii circulă cu mare atenţie şi se opresc pentru a nu le răni, din respect pentru specia care face parte din cultura locală. Maimuţele convieţuiesc de 200 de ani alături de oameni în Lop Buri, acolo unde la fiecare sfârşit de an se organizează un festival în onoarea lor. Totul constă într-un ospăţ pe cinste cu fructe felurite, care sunt aşezate la templul Prang Yam Sod, unde maimuţele îşi primesc "ofrandele".




Sursa: Libertatea

16 comentarii:

  1. Poate ca intr-o buna zi voi ajunge si eu in Thai, dar pana atunci ma rezum sa ma minunez... asa din poze. Off, ce departe stam :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti doresc sa ajungi acolo intr-o zi , Cora! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. frate cate maimute! si in Bucuresti sunt destule doar ca umbla deghizate in om

    RăspundețiȘtergere
  4. Umbla pe strazi mai ceva ca maidanezii. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ahhhhhh...chiar ca mai ceva ca maidanezii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne, ce de maimute! O adevarata invazie - din ce se vede in imagini, par a fi tare pasnice si prietenoase. Poate de aceea sunt si rasplatite cu ofrande.

    Imi place foarte mutt postarea ta Cristi.


    O zi minunata iti doresc in continuare Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Stefania, sunt pasnice numai daca le dai de mancare. :)) O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. aproape că mi-aş dori macac şi să am domiciliul acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  9. În mod cert, nu cred că mi-ar plăcea acolo...

    RăspundețiȘtergere
  10. Aaah, groaznic! Mă iertaţi, dar nu-mi place! Nu aş locui acolo niciodată :)

    RăspundețiȘtergere