miercuri, 30 noiembrie 2011

Râsul este sănătos!

Marele actor Toma Caragiu

11 comentarii:

  1. Minunatul Toma!... Ce poţi să spui?! Doar... c-aşa e-n tenis... :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite iti Cristi iti las si eu banc, pe care tocmai l-am primit si eu si-mi face o deosebita placere sa ti-l impartasesc si tie...

    - Domn' doctor, nevasta-mea nu mai vrea sa se culce cu mine! se plange un barbat insurat.
    - Vreau sa vorbesc cu sotia dumitale, ii spune doctorul.
    Vine femeia.
    Doctorul:
    - E adevarat ce mi-a spus sotul dumneavoastra? De ce nu mai vreti sa va culcati cu el?
    - Domnule doctor, sunt foarte obosita. Toata ziua lucrez. Dimineata sar intr-un taxi sa ma duc la serviciu. Cand ajung, taximetristul ma intreaba: "Facem socoteala sau...". Ca sa fac o economie, aleg "sau".
    Ajung la serviciu, seful imi zice: "Iar ai intarziat. Ce facem, iti taiem din salariu, sau?... Bineinteles, aleg "sau".
    Dupa lucru, obosita, ma urc intr-un taxi si acelasi lucru...
    La care doctorul:
    - Ei, si acum, ce parere aveti, ii spunem sotului, sau ?..

    O noapte linistita iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha, ha, tare asta!:)) Multumesc, Stefania!

    RăspundețiȘtergere
  4. =)))) Naaa, m-a lăsat fără rimă! Faină glumița! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. aaaah, am uitat! Felicitări pentru premiul I! Mereu să fii la același nivel! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevaratul umor, ce din pacate nu mai are loc de kitsch-urile mai nou promovate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Adrian, salile de teatru sunt pline, mai exista umor de foarte buna calitate. :)

    RăspundețiȘtergere