vineri, 11 noiembrie 2011

Glic - Ion Luca Caragiale

Glic!

Face gâtul sticlei glic!
Draga mea, eşti un simbol;
Zâmbetu-ţi e raiul gol...
Tu eşti mare, eu sunt mic.

Glic!
Glic!

Tu bei vin şi eu beau bere,
Asta nu face nimic;
Un simbol eşti în picere,
Est pahar ţie-ţi ridic:

Glic!
Glic!

Eşti o nimfă, sunt un faun;
Face gâtul sticlei glic!
Pentru ce te uiţi sub scaun?
N-ai să poţi vedea nimic.

Glic!

poze haioase betivi amuzante imagini
Sursa foto


Sursa foto

21 de comentarii:

  1. faine versurile, iar imaginile pe măsură; uite şi o piesă pentru nenea ăla din roabă :)
    http://www.youtube.com/watch?v=5CWIIoSf4nw

    RăspundețiȘtergere
  2. In direct din Dublin! :) Multumesc, Călin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Zâmbetu-ţi e raiul gol... auuu, mă dor ochii de la imaginea asta! :D Faină alegere pentru o zi de vineri, doar acum încep cărările aburite de câte-un vin, bere sau altă licoare magică! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. =)))) M-a amuzat foarte tare postarea asta! Pozele, cel putin, sunt bestiale! :)))
    Weekend placuuut! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) adevarul ca nenea din roaba e f tare! sa mearga in piciare e dificil dar sa tina sticla in mana nu! o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine că n-am ajuns niciodată atât de varză.

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) Mi-am amintit acum de o poezioara a lui Caragiale, nostima tare:
    Domnişoară!
    Gându-mi zboară
    Spre o fire
    Cu simţire
    Dulce ca de rai ceresc.
    Domnişoară
    Rumeoară!
    Firea ce în gând zăresc
    Şi la care
    Sărutare
    Gându-mi duce, căci... iubesc...
    Pe cosiţe,
    Prin altiţe
    Şi prin sânu-i rumeor,
    Eşti tu Ida,
    Eşti candida
    Pentru care să şi mor
    De ai cere,
    Cu plăcere
    Primesc... însă, nu mă-nsor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult pentru poezioara, Shayna! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Misu e terminat in roaba dar nu scapa sticla aia! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) Tare haios!
    Vai da' cum poate să arate tipa din ultima poză!... :))

    RăspundețiȘtergere