marți, 25 octombrie 2011

Râsul este sănătos!

Baciul îşi paşte oile pe culmea muntelui. Se apropie un turist.
- Bună ziua, baciule. Frumoase oi ai.
- Mda, frumoase. Alea albe.
- Da' alea negre?
- Păi... ş'alea negre.
- Dar lapte dau?
- Dau, cum să nu dea. Alea albe.
- Da' alea negre?
- Păi... ş'alea negre.
- Dar miei fac?
- Faaac. Miei mulţi şi sănătoşi. Alea albe.
- Da' alea negre?
- Păi... ş'alea negre.
- Dar ceva lână scoţi de pe ele?
- Lână? Dau muuultă lână. Alea albe.
- Da' alea negre?
- Păi... ş'alea negre.
- Baciule, de ce spui mereu "alea albe"? Ce-au oile albe deosebit?
- Păi... alea albe sunt ale mele.
- Da' alea negre?
- Păi... ş'alea negre.

Pe un drum rău, de care, un ţăran cu o caruţă încărcată cu fierărie şi trasă de un măgar nu putea urca o colină. Trece un drumeţ care îl ajută împingând carul din spate. Căruţa ajunge în sfârşit în deal, la un drum mai bun. Atunci săteanul mulţumeşte drumeţului:
- Mulţumesc, domnule, că mi-ai ajutat. Cu un singur măgar nu mai ajungeam eu în deal.

Un ţăran mergea cu căruţa pe şosea. Un câine încearcă sa îl depăşească şi, nereuşind, îi spune:
- Băi ţărane, ce mergi pe mijlocul drumului? Trage mai pe dreapta!
- Doamne, în viaţa mea n-am auzit câine vorbind, zice ţăranul.
- Nici eu, completează calul.

Doi ciobani în vârf de munte. La un moment dat, unul trage o băşină.
-Băi nesimţitule, ce te băşeşti? zice celălalt.
-Da' nu io mă băşii !
-D'apăi cine ?
-Câinele !
Stă ăla, se uită şi zice: -Bă, da' câinele nu-i aici!
-Nu-i băi, las' că vine el!

Tarani La Cumparaturi

Vania Alex Gabi Alice Schtiel Umograf Luna patrata Teo Dana Sorin Androxa Zina Rokssana Max Peter Stefania tu1074 coltulcumuzica Elena Zolty

23 de comentarii:

  1. Bune bancurile! :) Uite unul si de la mine:

    -Ale matales oile? intreaba un turist pe un cioban.
    -Incontestabil.
    -Ia te uita!!! Si le duci la pascut?
    -Nu. La autofurajare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha, e tare! Multumesc, Diverse! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Primul mi-a adus aminte de unul ce zicea ca un taran avea doi cai, unul alb si altul negru, si ca sa-i deosebeasca, i-a vopsit pe ala alb in negru si pe cel negru in alb :D Mna, banc sec :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))) Da' alea albe sigur erau ale lui> Sigur erau albe? Da' alea negre? No...cred ca si alea. :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Or mai fi fost si berbeci p'acolo printre alea albe. Cred ca si printre alea negre. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. :))))) faine rău!! Tare mulţumesc! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Mulţumesc pentru porţia de râs!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe bancurile tale!
    Mi-am luat porție de râs !
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte amuzante Cristi - m-au binedispus...
    I-mi place tare tare mult sloganul tau " Rasul este sanatos ! " - foarte adevarat!

    O seara minunata iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Faine...m-ai facut sa rad! Numai bine Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Indubitabil ! :))
    buna portia de ras :D Mersic :D

    RăspundețiȘtergere
  12. =)))) Ce-am mai ras! "Lasa ca vine el, si cainele! " =)))
    O zi frumoasa sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere