miercuri, 29 iunie 2011

Poze din Veneţia, Italia. Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 11. Venice, Italy

fotografii Venetia Italia frumoase poze superbe din Venetia Italia imagini Venetia peisaje superbe Italy Venice photos pictures Venise Italie photographie fotos Italia landscape Venice Italie Venezia Italia

Seria cu fotografii "Miercurea fără cuvinte" a început la Carmen.

40 de comentarii:

  1. ah ! tocmai Venetia ti-ai gasit ?!!! acum cand nu avem timp de concediu :)

    O zi buna Cristi ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu n-am timp! O zi buna, Alm! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. super faina Venetia tot timpul mi-a placut cand am ajuns acolo.P.s In noiembrie e de vizitat Venetia pe langa frumusetea locului sunt si multe festivaluri legate de vin :)_

    RăspundețiȘtergere
  4. G.W., cred ca o sa merg si eu acolo in noiembrie. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai da... chiar ca e fara cuvinte! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Cristi!
    Frumoasă alegere..rămân
    doar cu privitul,de ajuns acolo!
    Îți doresc o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Shayna, multumesc! :)

    Elena, multumesc asemenea! Iti doresc sa nu ramai doar cu privitul!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut-o în martie... era cam racoare. Acum ar fi placuta o plimbare cu gondola!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Excelente imagini; ai ales o destinaţie frumoasă! O zi plină de succese! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Happy WW, Carmen!

    Dana, multumesc! O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sint poze de vis.Si cam asa este si destinatia propusa de tine.
    Mult bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. superbe fotografii!
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  13. Imaginile,te duc cu gandul la ce?La concediu,la plimbari cu gondola,la visare,la....ralaxare.Gata,ma trezesc,intr-o zi trec si pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc pt calatoria vizuala, sper sa ajung căt de curănd si eu pe acolo

    RăspundețiȘtergere
  15. Solidaster, si eu vreau sa ajung acolo. :)

    Iulisa, cu multa placere. Ma bucur ca ti-au placut imaginile.

    RăspundețiȘtergere
  16. Superbe fotografii, mai ales ultimele două.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  17. Woaaaa! Ce fotografii! superbe! :)
    O zi faina:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Hiii, am uitat de miercurea fara cuvinte. Rusine sa-mi fie.
    Venetia? De ce? De ceee ma chinui? Huh?

    RăspundețiȘtergere
  19. Ahh... ce venetie frumoasa. Tare m-as duce acum unde vad cu ochii, dar serviciul asta... Nu-mi da pace deloc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Frumoasp seria Venețiană!Felicitări.Îi fac cu ochiul omului aceste fotografii și zic:la drum!

    RăspundețiȘtergere
  21. Mersi, Eddy.

    Lillee, ai postat imagini cu necuvantatorul Capone! Tot aia e! :)

    Irina, or veni si concediile astea odata. :)

    Se-cret, multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu pot decat sa sper ca intr-o zi voi ajunge si eu pe acolo. Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  23. Mihai, sunt imagini deosebite. Mi-au placut mult.

    Rappa_ru', mersi la fel! Iti doresc sa ajungi acolo cat mai curand.

    RăspundețiȘtergere
  24. Iarasi eu sunt printre ultimii care comenteaza! ^_^
    Ce sa-ti spun?Am fost si eu in Venetia acum 3 ani.E un oras de vis.Sper sa mai am sansa de a mai merge inca odata.Ar fi interesant sa-l vad si a doua oara.

    RăspundețiȘtergere
  25. Salutare Cristi !

    Multă poezie azi la tine şi parcă se-aude şi-un clavecin acolo ?

    RăspundețiȘtergere
  26. Ramona, n-am ajuns inca acolo. Te cred pe cuvant. :)

    Salut, Sorin! Parca se aude ceva...

    RăspundețiȘtergere
  27. Cu barca la plimbare pentru o gură de aer curat. La mine a plouat, aşa că am renunţat la plimbat.

    RăspundețiȘtergere
  28. Felicitari Cristi, ai ales fotografii superbe.Adevarul e ca pe aici prin Bucuresti se mai intampla sa se formeze cate o Venetie, dar sectoriala.

    RăspundețiȘtergere