marți, 29 martie 2011

Eu când vreau să fluier, fluier

GALA PREMIILOR GOPO 2011 A ADUS CELE MAI MULTE PREMII FILMULUI LUI FLORIN ŞERBAN, "EU CÂND VREAU SĂ FLUIER, FLUIER "(hotnews.ro).
Filmul mi-a plăcut foarte mult. Când m-a auzit bunica mea fluierând prima dată în copilărie, mi-a spus: Nu mai fluiera că îl chemi pe dracu! Curios din fire, cum sunt toţi copiii de altfel, am mai fluierat de câteva ori, dar nu în prezenţa ei. Vroiam să văd dacă vine Scaraoţchi, ca să-i dau vreo două pe cocoaşă şi una între coarne. Dar cum bag de seamă că Aghiuţă se teme de mine şi nu apare, mai fluier şi acum uneori, dar numai când fredonez câte o melodie...

14 comentarii:

  1. Parerea mea sincera despre film este ca nu este iesit din comun, dar s-a bucurat de o promovare buna. Initial, am zis ca e ceva de capul lui, eu ca om sa zicem matur pricep ceva, dar elevii mei au inteles contrariul a ceea ce vroia de fapt sa exprime filmul: adica drama acelor copii lasati de izbeliste de parintii plecati la munca prin tarile calde....Ei au inteles ca e ok sa injuri, sa faci puscarie si sa fii violent....din pacate:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate, este un adevarat fenomen ce se intampla cu copiii din tara ai caror parinti sunt plecati in strainatate. Chiar ca se petrec adevarate drame. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi se pare o lectie de viata, chiar isi merita premiul pe langa alte porcarii de filme.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. C.L.M.,filmul a luat cele mai multe premii la gala aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cand vreau sa fluier in casa, nu fluier ca nu ma lasa nevasta-mea.
    Cica e de rau, se intampla o nenorocire.
    Afara insa imi da voie.
    P.S. N-am vazut filmul si nici nu-mi doresc sa-l vad. Romania e mai mult decat o puscarie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabi, e bun filmul, merita sa-l vezi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Se spune că nu se fluieră
    în casă, se întâmplă ceva!
    Filmul nu l-am văzut,doar am auzit
    că merită vizionat.
    O seară excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mersi, la fel, Elena. Merita sa vezi filmul. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Comparativ eu consider ca filmul 4 luni 3 saptamani si 2 zile e mult mai bun si nu a castigat atatea premii desi a fost si el destul de promovat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, si filmul despre care zici tu e bun! Greu de ales intre ele! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am văzut filmul, poate îmi fac timp să îl urmăresc şi eu să văd dacă îşi merită premiile şi promovarea.
    Despre fluierat ştiu şi eu că nu e bine să fluieri în casă pentru că ar plânge Maica Domnului. Asta e explicaţia pe care o ştiu eu. Dar ştiţi vorba aceea: câte bordeie atâtea obiceie...

    RăspundețiȘtergere
  12. In general, asa e, Florin. Nu e bine sa fluieri in casa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Filmul e drăguț, dar se putea și mai bine. Substratul psiho-social este destul de bun și alegerea actorului pentru rolul principal a fost poate cel mai bun lurcu din film. Păcat că el este acum înapoi în închisoare :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Bun venit, Jteph! Da, din pacate n-a putut sa se rupa de mediul nociv din care provine.

    RăspundețiȘtergere